Thursday, May 25, 2017

Masalah perut buncit, boroi | Kempiskan Perut Sebelum Raya


Idamkan perut yang selim macam J-Lo?
Cara kempiskan perut supaya nampak cantik di atas pelamin



  • Elakkan makanan bergula dan bergaram

-sebab makanan masin dan manis ni menakung air dalam badan

  • Elakkan makanan berminyak dan berlemak.

-membuatkan lemak berkumpul di perut.
-selain mengakibatkan perut buncit, visceral fat juga akan bertambah

  • Bersenam

-buat senaman yang fokus kepada perut.


  • Minum air masak yang banyak/secukupnya

-25kg berat 1 liter air sekurang-kurangnya
  • Detoks dengan menggunakan suplemen semulajadi
  • Set Detoks Shaklee mmg in trend for 2017


ISTIMEWA UNTUK PEMBELI SET DETOKS :
-ada pelan pemakanan
-jadual makan vitamin yang berkesan kempiskan perut
-konsultasi percuma


  • Testimoni :











Hubungi saya di 011.3745.4988 untuk dapatkan set kempiskan perut/set perut slim
ATAU

Tekan ini untuk Set Detox

________________________________________________________________________________________________
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda

No comments:

Post a Comment